Wstawka hamulcowa D2

Wstawka hamulcowa znajduje zastosowanie w:

  • Parowozach: Ty2 (R52-DE), Ty42 (PL),
  • Lokomotywach elektrycznych: EP05 (PL), EU06 (PL), EU07 (PL), ET22(PL), ET40 (77E – prod. Czeska),
  • Lokomotywach spalinowych: SU46 (PL), SM31 (PL), SP45 (PL), SP47 (PL).

Wstawka hamulcowa D2

Prezentujemy komponent układu hamulcowego, przeznaczony do wymagających systemów lokomotyw elektrycznych i spalinowych, a także parowozów. Odlew żeliwny w postaci wstawki hamulcowej D2 został wykonany z największą precyzją, dzięki czemu zapewnia wysoką wytrzymałość i niezawodność w wymagających warunkach eksploatacji. Wszystkie wstawki hamulcowe są wykonane zgodnie z zaleceniami norm PKP-CARGO. Nasze wszystkie wstawki hamulcowe są wytwarzane z żeliwa P-10. Jest to żeliwo, które nie iskrzy w trakcie procesu hamowania – kiedy wstawka trze o obręcz koła wagonu lub lokomotywy.

Zastosowanie w różnych pojazdach szynowych

Ten specjalistyczny komponent jest powszechnie stosowany w przemyśle kolejowym. Wstawka hamulcowa D2 to odlew żeliwny występujący w wielu wariantach, adekwatnych do montowania zarówno w parowozach, jak i lokomotywach elektrycznych czy spalinowych. Zamieszczona specyfikacja dostępnych modeli ułatwia dopasowanie odpowiedniego wariantu do konkretnych potrzeb.

Najwyższa jakość i bezpieczeństwo – rozwiązania dla przemysłu kolejowego

Dzięki rygorystycznym procesom kontroli jakości nasze komponenty odzwierciedlają najwyższy standard wykonania. Wstawka hamulcowa D2, którą produkujemy, to odlew żeliwny, spełniający wszystkie wymogi branży kolejowej. Zapraszamy do skorzystania z oferty!